REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
§1 Wstęp
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych
przez Proretrofit ul. Dworcowa 1/3, 65-001 Zielona Góra 65-001 NIP:
9731044784, zwanym dalej Usługodawcą.
§ 2 Definicje
- Na użytek Regulaminu, użytym w nim pojęciom, nadaje się następujące znaczenie:
Usługodawca – Proretrofit
Usługi – usługi naprawy oraz modyfikacji reflektorów samochodowych
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna bez osobowości prawnej, która akceptuje niniejszy
Regulamin oraz zleca Usługodawcy wykonanie Usług.
Zamówienie – oświadczenie Klienta ustnie lub na piśmie, w którym
Klient wskazuje rodzaj i zakres usługi, zgodnie z ustaloną ceną.
§ 3 Dane osobowe i polityka prywatności
- Klient przez złożenie Zamówienia składa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Usługodawcę w zakresie niezbędnym do świadczenia na rzecz Klienta Usług, a w szczególności w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany i rozwiązania umowy oraz prawidłowego wykonywania Usług przez Usługodawcę.
- Klient może w każdym czasie zmienić za pomocą wiadomości e-mail
udostępnione przez siebie dane. - Administratorem danych osobowych jest Usługodawca. Przekazanie danych osobowych przez Klienta ma charakter dobrowolny, jednakże jest niezbędne do realizacji Usługi.
- Dane osobowe będą wykorzystywane przez Usługodawcę wyłącznie w celu właściwego wykonania Usługi.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane przez Usługodawcę obejmują: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres.
§ 4 Składanie i realizacja Zamówienia, płatności, zawarcie umowy
- W celu złożenia Zamówienia na Usługę, Klient:
a) Klient dostarcza element oświetlenia do warsztatu.
b) podaje dane osobowe, o których mowa powyżej.
c) potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem;
d) dokonuje płatności przy odbiorze chyba że strony ustalą to inaczej - Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy pomiędzy Klientem, a Usługodawcą na wykonanie wybranej przez Klienta Usługi.
- Klient jak i Usługodawca mogą zrezygnować z Usługi przed rozpoczęciem naprawy.
- W przypadku odrzucenia oferty Klienta, Usługodawca zwraca Klientowi całą zapłatę w terminie 14 dni od odrzucenia oferty.
§ 5 Koszty Usługi
- Koszt usługi jest ustalany indywidualnie w zależności od zakresu usługi.
- Cena usługi zawiera następujące informacje:
a) Ceny Usług.
b) Zestawienie kosztów rzeczywistych.
c) Rozpoczęcie realizacji Zamówienia bez opłat. - Usługodawca może zmienić Cennik w każdej chwili, jednakże obowiązuje cena z dnia wpłynięcia zlecenia.
- Ustalona cena w zamówieniu usługi może zostać zmieniona w zakresie do 15 % bez konsultacji z Klientem, większa zmiana niż 15% każdorazowo wymaga akceptacji Klienta.
§ 6 Odpowiedzialność
- Lampy lub elementy oświetlenia dostarczone do naprawy ew. regeneracji to sprzęt używany, odpowiedzialność za zniszczenie , uszkodzenie ponosi Usługodawca w/g wartości rynkowej określonej przez Portale internetowe Allegro lub OLX.
- Regeneracja lamp to przywrócenie walorów świetlnych lampy. Regeneracja to nie wymiana lampy starej na nową.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może wywołać
ewentualnie do wysokości kwoty zapłaconej przez Klienta za wykonaną Usługę. - Dostarczając przedmiot w celu wykonania Usługi Klient akceptuje
warunki niniejszego regulaminu. - W wypadku wysyłki odpowiedzialność w obie strony ponosi Klient,
Usługodawca każdą przesyłkę ubezpieczy w/g wartości rynkowej lampy używanej. - Lampy z kloszem szklanym naprawiamy i regenerujemy tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Klienta, nie ponosimy odpowiedzialności za stłuczenie, uszkodzenie kloszy szklanych na żadnym etapie usługi.
§ 7 Reklamacje
- Zgłoszenia reklamacyjne – Klient zgłasza usterkę w dowolny sposób
natomiast czas usunięcia reklamowanej usterki biegnie od momentu
dostarczenia na koszt Klienta przedmiotu usługi do Proretrofit. Po
uznania reklamacji koszt odesłania reklamowanego przedmiotu ponosi Usługodawca. - Reklamację rozpatrzy Usługodawca w terminie do 14 dni od dnia
dostarczenia przedmiotu. - Usługodawca nie pokrywa koszów dodatkowych poniesionych przez
Klienta np. demontaż, montaż, uzbrojenie, ustawienie itp.
§ 8 Gwarancja
- Gwarancja obejmuje tylko te elementy które zawiera czynności dokonane w celu regeneracji lub naprawy.
- Gwarancja na świadczone usługi wynosi 12 miesięcy od momentu wykonania usługi – plomba zawiera miesiąc i rok wykonania usługi.
- Brak plomby powoduje utratę gwarancji.
- Gwarancja na użyte części nowe wynosi 12 miesięcy.
§ 9 Przepisy końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
- W przypadku zmian w Regulaminie Usługodawca udostępnia nowy tekst regulaminu w siedzibie lub na życzenie drogą elektroniczną.
- Umowy w trakcie realizacji zostaną wykonane na dotychczasowych zasadach.
- W przypadku sporu obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.